اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

مذاکره تفاهم برای تسهیل صادرات خدمات و محصولات محلی به صورت جهانی

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، غرفه دبی با شرکت «اس جی اس گلف لیمیتد» توافق‌نامه‌ای امضا کرده است تا به حمایت و تسهیل فرآیندهای صادرات خدمات و محصولات شرکت‌های محلی به بازارهای جهانی بپردازد.

بر اساس این توافق‌نامه، شرکت‌های فعال در دبی قادر خواهند بود تا از طریق خدمات شرکت «اس جی اس گلف لیمیتد»، اطمینان حاصل کنند که محصولات و خدماتشان با استانداردهای آزمایش، بازرسی و انطباق مورد تأیید در ۱۷۶ کشور مطابقت دارد. این امر به تقویت توانایی شرکت‌ها برای گسترش در سطح جهانی و برآورده کردن الزامات قانونی هر بازار هدف کمک می‌کند.

این توافق‌نامه بخشی از «برنامه شراکت‌های جهانی» است، که یک ابتکار جدید از سوی اتاق دبی جهانی است. هدف این برنامه تسریع تلاش‌ها برای جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و گسترش فعالیت‌های شرکت‌های محلی در بازارهای خارجی نویدبخش است، که از طریق همکاری با ارائه‌دهندگان خدمات جهانی در هشت دسته تجاری صورت می‌گیرد. این اقدام با اهداف ابتکار «دبی گلوبال» همسو است که به کمک به شرکت‌های دبی در کشف فرصت‌های تجاری جدید و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی مستقیم می‌پردازد.

محمد علی راشد لوتاه، مدیر کل اتاق دبی، بیان کرد: «تحریک شرکت‌های فعال در دبی برای گسترش موفق و مؤثر در بازارهای خارجی در اولویت‌های استراتژیک ما قرار دارد. در راستای تلاش‌های ما برای ارائه حمایت جامع و با کیفیت به تحقق این هدف، همکاری با «اس جی اس گلف لیمیتد» اهمیت حیاتی دارد تا فرآیندهای صادرات به بازارهای جهانی را تسهیل کند و توانمندی‌های جامعه کسب‌وکار محلی را برای رشد پایدار افزایش دهد و به رشد اقتصاد ملی کمک کند.»

هاکان سیبوکسیبی، مدیر کل شرکت «اس جی اس میدل ایست»، گفت: «ما بر تقویت سرمایه‌گذاری‌های خود در تأسیسات و آزمایشگاه‌ها تأکید داریم تا به افزایش رقابت‌پذیری محصولات صادراتی از امارات مطابق با بالاترین استانداردها و الزامات قانونی در بازارهای خارجی کمک کنیم.»

«برنامه شراکت‌های جهانی» خدماتی را ارائه می‌دهد که به تسریع فرآیندها، ساده‌سازی مراحل، کاهش هزینه‌ها و کاهش ریسک‌ها کمک می‌کند. توافق‌نامه با «اس جی اس گلف لیمیتد» به حمایت از این برنامه از طریق ۳۱ دفتر خارجی اتاق دبی جهانی در سراسر جهان می‌پردازد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا